niedziela, 17 marca 2013

Rozdział XII ''NO JAK TEO PROSI TO NIE ODMAWIAJ ''


Gdy trzy Niemki obmyślały plan Ewelina była już w mieszkaniu i czekała na rodziców , którzy kończyli pracę po 16.00 . Pierwsza przyszła mam bo dziś szybciej skończyła dyżur w szpitalu i nie miała dodatkowych pacjentów . Była bardzo zdziwona że przyjechałam , ale się sipeszyła .

Mama : Hej córeczko . Co ty tu robisz ?
Ewelina : Cześć przyjechałam bo mam urlop i nie mogłam stracić takiej okazji i nie przyjechać tutaj .
Mama : No to dobrze , że tu przyjechałaś . Ale wiesz może Ci się tu trochę nudzić .
Ewelina : Jak to ?
Mama : Now iesz Kasia wyjechała do Hiszpanii .
Ewelina : A no tak zapomniałam . Ale w niedziel przyjeżdza i jedziemy razem do Dortmundu  .
Mama : O to super że ją weżmiesz nie będzie się jej nudziło .
Tata : Hej kochanie - krzynął na całe mieszkanie
Mama : Cześć mamy gościa !
Tata :Tak a jakiego ?
Ewelina : Twoja mała księżniczka przyjechała .
Tata : Cześć królewno co ty tu robisz ?
Ewelina : A przyjechałam was odwiedzić .
Tata : To super jutro pójdziemy na sparing Lech tak jak za dawnych czasów  .
Ewelina : Dobrze mój rycerzu - pocałowałam go w policzek . - Ja pójdę juz do siebie bo jestem strasznie zmęczona
Mama : To idź kochanie .

Wzięłam szybką kompięl i położyłam się na łóżku . Nie mogłam już wytrzymać bo wszędzie wiziały plakaty Gotze'go , ale w końcu był moim idolem i bardzo go kochałam . Cały czas o nim myślałam , a gdy już zasnełam śniło mi się , że  byliśmy bardzo szczęśliwą parą . Ale to był tylko sen i gdy się obudziłam zaczęłam płakać na szczęście już nikogo nie było w domu i nie musieli mnie słuchać . Wstałam z łóżka , poszłam do łazięki się przebrać , przeczesać włosy , przemyć twarz i zrobić lekki makijaż . Nie chciało mi się robić śniadania więc postanowiłam wybrać się do jakiejś reustauracji . Po drodzę dostałam sms'a .

''Cześć Ewelina to ja Darek , co powiesz na śnaidanie w reustauracji koło Malty ; D ?''

Nie zastanawiając się odpisałam .

'' Jestem taka głodna , że się zgadzam za 10 minut będę na miejscu  ; ))''

W czasie gdy ja szłam do reustauracji , Mario uwalniał całą złość przez trening boksu , a Marco przed telewizorem oglądając mecze i jedząc pizze . Doszłam do reustauracji i zobaczyłam , że Fornella już na mnie czeka .


Dariusz : Hej - pocałował mnie w policzek
Ewelina : A siemanko . To co wchodzimy ?
Dariusz : No jasne , że tak - usiadliśmy pod oknem i podziwialiśmy piękne jezioro Maltańskie .
Ewelina : To co zamawiamy ? -zapytałam mile
Dariusz : Ja z chęcią bym zamówił pierogi z jagodami , a ty ?
Ewelina : No to ja naleśniki z owocami i bitą śmietaną .
Dariusz : Ok to ja pójdę zamówić - oznajmił i poszedł , a ja myślałam cały czas o Mario i Marco .

Zjedliśmy śniadanie i gadaliśmy w między czasie o sparingu ,który ma się dziś odbyć . Zrobiło się już trochę późno , a ja miałam jeszcze iść pobiegać . Poszłam do domu przebrałam się i ruszyłma do parku pobiegać . Czas tak szybko minął , że jak wróciłam czekała na mnie już mama z obiadem . Zjadłyśmy razem obiad i poszłam się przebrać bo miałam iść z tatą na mecz .

Tata : Cześć dziewczyny .
Mama : Chodź tu na tychmiast do kuchni i zjedź obiad . Ewelina już na Ciebie czeka musicie zaraz iść .
Tata : Spokojnie , nie spóźnimy się .
Ewelina : Tata ma rację jest dobpiero 15.30 , a mecz jest o 16.00 spokojnie wyrobimy się .

Po pietnastu minutach ruszyliśmy na stadion . Lech dziś miał grać ze słynnym Realem Madryd . Było bardzo dużo ludzi na ulicy , którzy udawali się na stadion , aby zobaczyć takie gwiazdy jak : Ronaldo , Pepe , Varan , Ozil , Benzema ,  Modrić , Casillasa i różne inne gwaizdki Realu , ale także słynnego Murinho . Bez trudu weszliśmy na stadion bo bramy były otwarte , a mecz był darmowy . Poszliśmy , więc w strone ławki gości . Siedział tam Ronaldo i Varan . Znałam dobrze Hiszpański , więc postanowiłam zagadac .

Ewelina : Cześć Cristiano , cześć Raphael .Mogę prosić o autograf ?
Ronaldo : Z miłą chęcią Ci dam .
Ewelina : Dziękuję.
Ronaldo : A skąd taka młoda polka z na tak dobrze Hiszpański ?
Ewelina : A zawsze na wakację jeździłam do cioci do Hiszpanii i mnie uczyła.
Ronaldo : O to fajnie .
Raphael : Proszę - podał mi zdjęcie z autograłem .
Ewelina : Bardzo wam dziękuje , a mogę jeszcze zdjęcie ?
Ronaldo i Varan : Oczywiście - wszyscy się uśmiechneliśmy , a tata zrobił mi zdjęcie i na odwrót .
Ewelina : Dzięki jeszcze raz .
Ronaldo : Nie ma sprawy ! Mu uciekamy do szatni bo ludzię sięzbierają .Dozobaczenia.
Raphael : Na razie.
Ewelina : Cześć.

Wszyscy się zebrali przed ławką gości,więc CR7 i Raphael Varan udali sięszybko do szatni . My z tatą poszliśmy z tego tłoku i usiadliśmy na krzesełku . Zauważyłam , że na trening udali się już piłkarze Lecha . Po kilkunastu minutach zaczął się mecz , do przerwy KKS remisował z Realem 1 : 1 po bramkach TEO i Ronaldo . Takim wynikiem zakończył się mecz ! Po meczu postanowiłam przywitać się z nowym kolegą .

Ewelina : Hej - powiedziałam miło i się do niego przytuliłam
Dariusz : Siemanko - pocałował mnie w pliczek .
Ewelina : Dobry mecz dziś zagrałeś - pochwaliłam go
Dariusz : Z takim klubem trzabyło dobrze zagrać !
Ewelina : Prawda .
Dariusz : Może wybierzemy się dziś na jakąś impreze ? Opić remis trzeba co nie  ?
Ewelina : No nie wiem .
Łukasz : Dzień Dobry Koleżanko . usłyszałem , że się dziś wybierasz do klubu !
Ewelina : Ja nic takiego nie powiedziałam - uśmiechnęłam się mówiąc .
Łukasz : No ale wybierz się ślicznotko , chcę Cię poznać !
Dariusz : No jak TEO prosi to nie odmawaij .
Ewelina : No dobrze niech wam już będzie
Dariusz : Przyjadę po Ciebie o 20.00
Ewelina : Okej .
Łukasz : No dobra stary musimy się zbierać .
TEO i Dariusz : Pa Ewelina - krzykneli głośno , aż każdy się spojrzał
Ewelina : No cześć .

Tata : Chodzmy już .
Ewelina : No idźmy już .
Tata : A ty skąd ich znasz ?
Ewelina : A spotkałam kiedyś przypadkowo Fornelle .
Tata : Okej . To dzisiaj wychodzisz ?
Ewelina : No jasne , że tak

Przyszliśmy do domu , włączyłam TV i zaczęłam oglądać . Leciał mój ulubiny film ''Otchłań Namiętności '' , tak mnie wciągnął , że zrobiła się już 19.00 . Szybko się ubrałam , pomalowałam i uczesałam . U końcu przyjechał Fornella i udaliśmy się na impreze . mieliśmy iść do klubu , ale Możdzu robił impreze i Darek postanowił jej nie przegapić . Weszliśmy do pięknego ogrąmnego domu i od razu powitał nas organizator czyli Mateusz Możdzeń .

Mateusz : No hej fajnie , że jesteście . Jestem Mateusz a ty ?
Ewelina : Miło mi Cię poznać , ja jestem Ewelina .
Mateusz : Mi też miło Cię poznać , a teraz muszę was zostawić . Życzę miłej zabawy .
Dariusz : Dziękujemy .
Mateusz : Dobra ja już spadam bo przyszli inni goście jeszcze się spotkamy .
Ewelina : Okej .
Natalia : Hej ! Ewelina ? Co ty tu robisz ?
Ewelina : Natalia ? Cześć , Boże prawię bym Cię nie pozanła  .
Dariusz : No to wy sobie gadajcie nie będę wam przeszkadzał .
Natalia : A wy skąd się znacie .?
Ewelina : A tak jakoś się ostatnio poznaliśmy na staionie , a ty skąd go znasz ?
Natalia : Jestem dziewczyną TEO , a oni się kolegują .
Ewelina : O to fajnie .
Łukasz : o a wy się znacie - spytał zdziwoiny
Natalia : A znamy , znamy .
Ewelina : Chodziliśmy razem do podstawówki
Łukasz : A TO FAJNIE - krzyknął .

(...)
_______________________
Next Rozdział 10 komentarzy !
Ja się pytam Czemu komentują
prawie same anonimy ? -,-
a no i bardzo się Ciesze , że
moje BVB wygrało , aż 5 :1
a Real 5 : 2 no i Mój ukochany Lech
zremisował 0 : 0 

POZDRAWIAM 

18 komentarzy:

  1. Uwieeelbiam <3
    Czekam na kolejny! Mam nadzieję, że szybko dodasz ;)
    Zapraszam do mnie http://sylwunia09.blogspot.com/2013/03/rozdzia-44_17.html

    OdpowiedzUsuń
  2. boski <33
    nie mogę doczekać się nastepnego :)
    też się ciesze z wygranej BVB i Realu, a jeśli chodzi o ligę polską to ja kibicuję Legii Warszawa <33 mam słabość niestety ;)
    pozdrawiam i dodaj nastepny rozdział jak najszybciej
    zapraszam do mnie w miedzyczasie
    http://w-moim-swiecie-bvb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy , że kibicujesz Legii :D
      Przecież Cię za to nie zabije :P

      Usuń
    2. dzięki, zazwyczaj jak komus powiem że kibiuje Legii to patrzy na mnie jak na idiotke "bo jak mozna kibicować Legii? " dzieki za zrozumienie <33

      Usuń
  3. huhu ale fajnie, że fragmencik z Realem! KOCHAM REAL <333
    i czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czaderskie i Real szkoda tylko, że zremisowali 1:1 :(
    pisz następną czesc ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział ;d czekam na kolejny
    zapraszam do siebie:
    http://krok-w-strone-lepszego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. matkooooooooooo *.* omgomgomgogmogmog ^^
    kiedy następna czesc?!?!?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;) czekam na kolejne rozdziały. Zapraszam do siebie http://botylkocibiechce.blogspot.com/ mile widziane są komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe kiedy następny?????

    OdpowiedzUsuń
  9. ale to jest super... kiedy dodasz nastepny rozdział??? dawaj szybko :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakochałam się w twoim blogu :)
    Kiedy następny dodawaj szybko!!
    :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy dodasz następny ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Kiedy następny ?????!!!!!?????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, wspaniałe cudowne.
    KOCHAM I KOCHAM.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://borusss.blogspot.com/
    (\_ _/)
    ( =','= )
    (") (")

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do mnie http://thiswonderfulworld0.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie wsparciem ; ))